1. Cine suntem
Acest magazin online este proprietatea S.C. HELLEN M STYLE S.R.L., cu sediul social in
Str. Reconstructiei nr. 1, bl. 24, sc. 1, et. 2, ap. 9, Sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6725/1994, CUI RO5509995. Punct de lucru / showroom:
Casa de Blanuri MG, Soseaua Stefan cel Mare nr. 46, Sector 2, Bucuresti. Domeniu: www.blana.ro.
2. Definitii
Website / Site / Magazin Online – domeniul www.blana.ro si toate subdomeniile acestuia, prin intermediul caruia utilizatorii pot achizitiona produsele si serviciile oferite.
Vanzator – S.C. HELLEN M STYLE S.R.L., conform datelor de mai sus. Punct de lucru: Casa de blanuri MG, Soseaua Stefan cel Mare nr. 46, Sector 2, Bucuresti.
Cumparator – orice persoana fizica sau juridica care isi creeaza un cont personal pe site si care plaseaza o comanda confirmata de catre vanzator si achitata ulterior de catre cumparator.
Utilizator – orice persoana fizica sau juridica care acceseaza site-ul www.blana.ro, indiferent de motivul si scopul acestuia. Utilizatorul se obliga sa acceseze si sa utilizeze site-ul in scopuri si prin mijloace care sa nu constituie o utilizare abuziva.
Comanda – o cerere facuta de Utilizator catre magazinul online www.blana.ro cu privire la achizitionarea de produse si/sau servicii, prin care Vanzatorul isi da acordul sa livreze articolele comandate sau sa presteze serviciile in cauza, iar Cumparatorul este de acord sa achite contravaloarea acestora.
Cont – sectiunea din Site prin intermediul careia Utilizatorii pot cumpara produsele/serviciile oferite. Pentru crearea unui cont sunt necesare: adresa de e-mail si o parola; contul contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul acestuia (comenzi, facturi fiscale, garantii, etc.).
Favorite – sectiunea din Site unde Utilizatorii care detin Cont pot salva produse sau liste de produse.
Campanie – actiunea de a afisa, in scopul promovarii, un numar finit de bunuri si/sau servicii, pentru o perioada limitata, stabilita de Vanzator.
3. Conditii de utilizare a magazinului online
- Informatiile publicate pe site-ul www.blana.ro sunt informatii de interes general despre produsele comercializate si alte informatii considerate de interes pentru utilizatori.
- Toate informatiile sunt puse la dispozitia utilizatorilor in mod gratuit.
- Pentru a plasa o comanda este necesara crearea unui cont personal gratuit (e-mail, parola, date personale si adresa de livrare).
- Datele personale sunt folosite pentru procesarea comenzii, livrare si, dupa caz, marketing, conform politicii de confidentialitate. Datele nu vor fi instrainate catre terti in alte scopuri decat cele declarate.
- Toate preturile sunt exprimate in RON si includ TVA 21%.
4. Informatii despre produse
- Toate produsele comercializate prin intermediul Magazinului Online sunt noi si sunt insotite de factura fiscala, conform legii.
- Produsele afisate pe Site pot fi comandate in limita stocului disponibil.
- Fiecare produs afisat pe Site contine imagini, descrieri si preturi. Pot exista diferente de nuanta din cauza setarilor dispozitivului/ecranului utilizatorului. Nu ne asumam raspunderea pentru aceste diferente de afisare.
- Garantam autenticitatea tuturor produselor comercializate, conform specificatiilor afisate pe site.
5. Garantii & conformitate
- Produsele comandate si achitate beneficiaza de garantie comerciala de 36 luni de la data livrarii si sunt insotite de Certificatul de garantie care precizeaza conditiile de garantie si regulile de pastrare/intretinere. Nerespectarea acestora duce la anularea garantiei comerciale.
- In cazul unei nereguli semnalate de Cumparator si acceptate de Vanzator, produsul va fi reparat sau inlocuit cu unul de acelasi tip; daca nu mai exista pe stoc, contravaloarea va fi restituita in termen de maximum 30 de zile de la data confirmarii solutionarii.
6. Comanda produselor
- Cumparatorul poate comanda produse prin adaugarea acestora in cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii. Prin apasarea butonului „Finalizare Comanda”, Cumparatorul confirma obligatia de plata si furnizeaza date corecte pentru livrare.
- Confirmarea automata de inregistrare a comenzii nu creeaza obligatii contractuale si nu confirma disponibilitatea produselor.
- Comanda este valida numai dupa confirmarea expresa de catre Vanzator (de regula prin e-mail/Proforma). Contractul se considera incheiat la emiterea facturii fiscale.
- Validarea comenzii presupune: (1) date corecte ale Cumparatorului; (2) disponibilitatea produselor; (3) lipsa erorilor evidente de pret/sistem.
- Comanda intra in procesul de expediere dupa confirmarea de catre Vanzator.
7. Metode de plata
- Plata se poate efectua online cu card Visa, Maestro sau MasterCard, ramburs in numerar, sau prin Ordin de plata in contul HELLEN M STYLE S.R.L.
- Plata in rate: pana la 6 rate pentru cardurile partenere (daca este disponibil; detaliile sunt afisate la checkout).
- Platile online sunt securizate prin mobilPay.
8. Livrare
Livrarea se face prin DPD, Sameday sau Fan Courier. Coletul ajunge la adresa completata in pagina de comanda. Transportul este gratuit pentru comenzi peste 100 lei. Costul transportului pentru comenzi sub 100 lei este de 20 lei.
9. Drept de retragere & retur
- Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile de la confirmarea livrarii, la adresa mentionata in formularul de retur.
- Returnarea este acceptata doar daca sigiliul produsului (daca exista) este intact. Ruperea sigiliului anuleaza posibilitatea de retur.
- Produsele trebuie sa nu prezinte urme de purtare si sa fie insotite de etichete si toate documentele din colet.
- Pentru initierea returului, completati formularul de retur. Produsele nu se expediaza catre Vanzator inainte de aprobarea cererii de retur.
- Produsele se returneaza prin curier rapid.
- Cheltuielile de retur sunt suportate de Cumparator, cu exceptia cazurilor de neconformitate.
- Rambursarea contravalorii se face in termen de maximum 7 zile de la receptionarea si verificarea produselor returnate, prin transfer bancar sau prin aceeasi metoda de plata (dupa caz).
10. Reclamatii
- Orice nemultumire referitoare la procesul de achizitie se transmite la comenzimg@blana.ro sau la telefon +40 (0)727 22 52 62.
- Reclamatia trebuie sa contina: numar comanda, numar factura, AWB, motivul reclamatiei si fotografii doveditoare.
- Nicio reclamatie nu va fi luata in considerare daca vina pentru deteriorari apartine Cumparatorului.
- Termenul de solutionare a reclamatiilor este de 7 zile de la data inregistrarii.
- S.C. HELLEN M STYLE S.R.L.
- Sediu social: Str. Reconstructiei nr. 1, bl. 24, sc. 1, et. 2, ap. 9, Sector 3, Bucuresti
- Showroom: Soseaua Stefan cel Mare 46, Sector 2, Bucuresti
- J40/6725/1994 • CUI RO5509995
- E-mail comenzi: comenzi@blana.ro
- E-mail suport/retur: suport@blana.ro
- Telefon: +40 727 225 262
12. Litigii & dispozitii finale
- HELLEN M STYLE S.R.L. isi rezerva dreptul de a completa si modifica informatii de pe site, fara notificare prealabila.
- Societatea nu raspunde pentru prejudicii cauzate de nefunctionarea site-ului din cauze externe.
- Intregul continut al site-ului (imagini, texte, animatii, etc.) este protejat de legislatia privind drepturile de autor si proprietatea intelectuala. Folosirea fara acordul scris al HELLEN M STYLE S.R.L. este interzisa.
- Orice litigiu aparut intre Cumparator si Vanzator va fi solutionat pe cale amiabila, iar in lipsa unui acord, de instantele competente din Romania.